04 kwietnia 2016

ŁĄCZYMY KOLORY: BORDOWA RAMONESKA, SZAROŚĆ I CZERŃ



O w mordeczkę! Taaaka skucha. Kozaki i grube rajtki, kiedy za oknem 20°C? Nie żebym tak dzisiaj po dworze śmigała. Po prostu wiecie... starość nie radość, skleroza doskwiera, a i porządkiem tego, co dzieje się na dysku mojego komputera nazwać nie można. Bynajmniej :/ 

Mogłabym właściwie wprowadzić małe oszustwo i przechować te foty do jesieni. Ale czy ja wieeeem. Nieładnie bym się zachowała, a przecież stylówa dobra będzie również na teraz. Wystarczy rajtki z tyłka zdjąć, a kozaki zastąpić trampeczkami :) Taraaam! Błyskotliwość level master :D

No! To Wy nacieszajcie... cieszcie... radujcie oczy fotkami, a ja zmykam sprzątać szafę. Skoro w kompie zawieruszyły się stare zdjęcia to kto wie co wynajdę pomiędzy swetrzyskami? :p









 KURTKA|JACKET: STRADIVARIUS (%)
SWETER|SWEATER: ZARA
SPÓDNICA|SKIRT: SRADIVARIUS
KOZAKI|OVERKNEE BOOTS: CHOIES
TOREBKA|BAG: MANGO
CZAPKA|HAT: H&M
NASZYJNIK|NECKLACE: STRADIVARIUS

6 komentarzy:

  1. Heh
    też mam zdjęcia pobunkrowane na kompie. ..
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlatego nieopublikowane zdjęcia trzymam w specjalnych folderach lub na pulpicie :P Mimo pogody za oknem, wyglądasz świetnie, a czapka jest przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  3. W jednej z moich ostatnich stylizacji na blogu miałam jasnoniebieska ramoneske. Fajnie, że można je kupić w innych kolorach niż tylko czarny bo dodają świeżości do stylizacji. Bardzo podoba mi się Twoja i w dodatku fajny materiał

    www.other-than-pink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna ta kurtka, polowałam na nią ale nie było już rozmiaru :( fajne połączenie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pogoda płata figle, więc stylizacja idealna także na teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze powiedziawszy, to pogoda jest teraz tak zmienna (ja dziś rano niemal zamarzłam, a teraz w pracy siedzę przy grzejniku :>), że ja tam uważam, że to jest zestaw na tę naszą polską "wiosnę" idealny :>

    Wyglądasz super - bardzo fajne zestawienie kolorów, udane połączenie fasonów i materiałów.
    No i ta czapka <3

    Bardzo mi się podobasz :)!
    Sama bym się tak ubrała :)!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.